Cigdemmom https://resimyukle.io/r/mPcbpkuC4q nasıl sancı yok dedi anlamadım ben hem ağrı hissettim hem görünen ortada 🤷🏻♀️🥺
ZZeyynePP Cigdemmom ben böyleyken doğum yaptım valla bu nst işinden birşey anlamadım ben :/ buraya herkes atıyor doktor sancım yok dedi diyor açıklığına baktımı kaç haftalıksın canım
Beyzan Cigdemmom yani düzenli bir şekilde çıkmış görünüyor. Ben de çok bilmiyorum ama benim nst emde hiç böyle olmuyor. Bir kere filan 80 olmuş ama sonra hep 30-40 mesela 37. Hafta nst ama sizin belli
Cigdemmom ZZeyynePP hayır Altan muayeneyi 39 haftada yapıyorum ben dedi tamam sen öyle yapıyorsun ama ya benim açılmam varsa haftamda az DEĞİL 37
Beyzan Cigdemmom çoğu gebe 39 a kalmıyor çatı darsa diyelim o zaman ne olacak hemen hek yarın alalım mı diyecek. Benim doktorum 38 de çatı yapıyor.39 da Sezaryen ile alıyor gerekirse
ZZeyynePP Cigdemmom benim Dr 37 de çatı muayenesi yapıyor 39 da yapana kadar doğum başlarsa ve çatın darsa ne olacak benim sıfır sancım 5lerde 10 lardaydı yani 4 cm açıklık vardı ve doğuma girdim istersen başka bir doktora görster canım