Merhaba hanımlar ilk doğumum olacak normal olursa dogumda başıma ve üstüme ne giyeceğim, veya sezeryan olursa ne giyecegim, Doğum sonrasinda pijama mi gecelik mi hangisi daha rahat olur bir de fotoğraf çekimi olursa hangisi güzel olur? öneriniz varmi çok tecrubesizim aldiklarinizin fotoğrafını da yükleyebilir siniz