Dogum şekliyle alakası yok bünyeye baglı. Mesela ben iki kere sezeryan oldum ama göbegim şu an dümdüz. Kuzenim normal dogum yaptı ama göbegi hiç gitmedi hala hamile gibi duruyor. Sadece mümkün oldugunca erken korse kullanın. Ben ikisinde de 1 hafta sonra kullanmaya başladım çok rahat ettim.