hayalsu Selam kızlar bebeğin suyu (amniyon sıvısı ) sınırda çıktı şeker yüklemesi yapıldı şekerim de yüksek çıktı bu sebepten dolayı sıvı yüksek çıktı diyor doktor böyle bir durum yaşayan var mı
03264231 hayalsu canım benim suyum fazlaydı doğum yaptım 1 yaşında şimdi 🥰 sen şekere tuza dikkat et bişey olmaz inş son zamana kadar da fazlaydı
hayalsu 03264231 sendede şekerden dolayımı suyun fazla çıktı bende sıvı sınırdaydı doktor şeker yüklemesi yaptırdı ondan sonra şeker yüksek çıktı şimdi insülün kullanıyorum