Bsrahb öncelikle geçmiş olsun. Muhtemelen yağ bezesi falandır ,boynunuzda var dediğinize göre. Annenizden etkilemişsiniz psikolojik olarak direkt kötüye yoruyorsunuz. Hiç üzülmeyin kafaya da takmayın.Yağ falan sürüp Küçük küçük masajlar yapın göğüsünüze bakalım kayıyor mu ya da kayboluyor mu duruma göre de doktora gidersiniz. Ama bir şey yoktur içinizi ferah tutun, ve hamileliğin keyfini çıkarın 🤗