Bsrahb benim kızımda da sürekli bu tarz bezeler çıkıyordu. Doktora goturdugumde doktor bu bezelerin olması çok normal bazen çıkar bazen kaybolur dedi. Bu bezeler vücuttaki enfeksiyonu,mikrobu topluyomus. O yüzden zaman zaman şişip vücutta belirginlesebiliyolarmis. Bı sürü test yapılmıştı hiç bişey cikmadi. Endişe etmeyin sizde içinizi ferah tutun bı ultrason ve kan tahlili yaptırın.