Mary Kizlar hamilelikten suphelenip carsamba gunu beta hcg yaptirdim 40.08 cikti. dun beta hcg yaptirdim 618 cikti. Ama ultrasonda kist gorundu. Doktor bebek icin iyi birsey ondan beslenir dedi ama korktum biraz daha once yasayan var mi ne yappmaliyim?
GkeCanKaran Mary bende ağrılarımdan dolayı doktora gtmiştim kist vardı. Sonraki hafta hamile olduğumu öğrendim. Bnm kist iyi huyluydu ve doğum yapınca patlar dediler.Seninkide iyi huylumu ? sorun olmaz diye düşünüyorum.
Mary GkeCanKaran iyi huylu sanirim doktor birsey demedi. Cumartesi kontrole gidicem o zaman soracagim ama sanki karnima baski yapiyor gibi belki de fazla abartiyoruz pskolojik🙂
NaimeYilmaz Mary Katılabılırım sölediğine bende ne zaman birine bende fıtık var galıba desem karnm ağrıyor ☺ Umarım sakıncalı durum degıldır gecmıs olsun ve hayırlı olsun🙏
GkeCanKaran Mary aynen bnde cok ağrım var deyip gtmştim doktora. Doktor bana iyi huylu sorun yapma hamileliğe engel değil demişti.sende git doktora ihmal etme ama 🙂
Mary NaimeYilmaz teşekkür ederim o bende de var hatta netten bi hastaliga bakıp kendime kanser teshisi bile koydugum oldu haha🙆♀️🙆♀️ Umarim su gibi gecer gider bunlar
GkeCanKaran Mary sanada maşallah valla heyecanlı günler 🙂 Allah hayırlısı ile bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin😘
DamlaSivri Bizde 5+3 uz ... Bendede sag overde kis var sorun yok yapck bsey yok dedi hayirlisi insallah bide bnim gec yumurtlama ...
Mary DamlaSivri insallah sorun olmaz sizde de. Benim birde agrisiz kanamalarim oluyor ara ara. Progestan kullaniyorum düşüğe karşı. Bide bu durumum var iyice panik oluyor iste insan
Yeniannee Bende de bekarken kist vardi hamile kaldigimda sancim cok fazlalasti doktor kist patlamış o sanci yapıyor dedi bebeğe de sana da zararı yok dedi