Banuka canım göre de bilirsn göremeye de bilrsn her bayan da bir olmuyor keseyi görsen de bebeği göremezsn bana sorarsan 6 haftalık olarak bekle derim küçk haftlıkken bile doktorlar kötü üzücü şeyler söyleyip üze biliyolar bende aynısını yaptm 11379 du değerim ona rağmen garanti olsun diyip bekledim gitmedm 6+3 de bebeğimi se gördüm kalbni de duydum sabrederm dersen bekle kesen her şekilde görünücek ama bebek için çok erken bir hafta ultrasonda çok küçük görünür kesen