Yaya Selam kizlar.bebeyim 2 gundur cok yavaw kipirdiyo.ama eskiden cok oynuyodu karnimda.acaba bir sorunmu var?yoksa normalmi?ara ara yavawlamasi.
Asyaayaz1 Yaya azda olsa hissetmeniz yeterli 28 e kadar düzensiz olması normal sonra normale dönüyor hareketleri🌸
tcasl Yaya bende 25 haftadayim geçen hafta aynısı oldu doktor randevum da vardı herangi bir sıkıntı görmedi 28 den sonra düzene giriyormuş 🥰
Papatya_38 Yaya bnde yirmi beşe girdim canım hala aynı bir haftadir böyle ama normal diyor herkes normalde kıpır kıpırdu şimdi çok az hareket ediyor , tekrardan düzene binermis