Nehirimmm06 Kızlar 33+2 deyim zaten zaman zaman bulantım oluyordu ama artık kusuyorum bi yandan da mide yanması beni bitirdi artık midemin yanmadığı gün içinde tek bi an bile kalmadı var mı benim gibi olan 😞
byzzzx Maalesef ayni dert bende de var 34 haftaligim mide ve bogaz yanmasindan geceleri uyuyamiyorum yemek yemek zaten kabus oldu 🥺
Ebruyu Bende aynı dertten muzdaribtim bubyüzden akşamları yemiyorum meyveyle geçiştiriyorum birde ılık süt çok iyi geliyor yatmadan önce içiyorum böyle düzeldi şu anlık iyiyim çok şükür 🌸