Kızlar ilk hamileliğim kan değerlerimde plt yani trombosit değerlerimi baskılamıştı. Şimdi 32 haftalık ikinci hamileliğim ve ikiz bekliyorum. Yine hamileliğim kan tahlilinde plt değerimi baskıları. Plt düşük olunca kanın pıhtılaşması zor oluyormuş. Sezeryan olacağım ve ameliyat anında kanamayı durduramazlarsa diye çok korkuyorum. Hamilelik dışında böyle bir sağlık sorunum yok. Benim gibi hamileliğinde plt düşüklüğü yaşayan oldu mu? Doğumunuz nasıl geçti?