Sıkıntı olacaklar erken haftalarda görülüp hızlı artanlarmış iki haftada değer artmadıysa inşallah sıkıntı olacağını sanmam erkek beneklerde oluyor genelde benim bebeğimde de var dendi perinatoloğa gittim 9.2 demişti kendi doktorum orda 8.6 6 .5 ölçüldü inşallah hiç bi sıkıntısı olmaz bebeğinizin