iremmbassturk-98 Escyln evet haftaya doktora gideceğim büyük ihtimal dediğiniz gibi önlem alınacak :/ açıkçası normal doğumdan da çok korkuyorum yalan yok sezeryan olursa da işime gelir gibi..🙈
semsem21 iremmbassturk-98 bilemiyorum dinlediğim doktorda tam tersi normal doğum daha iyi diyordu. İyi araştırmak lazım.
semsem21 iremmbassturk-98 evet kan pihtilasma sorunu olanlar icin diyordu. Youtube ta var oradan izleyebilirsiniz.