Merve1996 Kizlar iki gundur farkli seyler oluyor karnimin alt kismin vajinama dogru surekli harakstlilik baski bide sanci gibi agri biseyler oluyor ama duramicak kadar degil.sol tarafa cok toplanip hafiften belime vuruyor agri.Sonra assagi baski yapiyo cisim cikti cikicak gibi cuma gunu kontrole gidicem bakim.Sizlerde varmi bole bisi
Merve77 Merve1996 aynii anlattiklarini yasiyorum gun icinde kasilmalar ve rahme baski bende 37+3 yarin nst m var 8 gun sonra doğum yapicam Insalllah
Merve1996 Zezell ben daha dogurmadim acaba benimkidemi kanala yerlesiyor bende cuma gunu gidicem randevu aldim hadi hayirlisi 😊
silla Bende 37+0 hamileyim bende de bütün söyledikleriniz oluyor cuma günü randevumzvar bakalım ne diyecek doktorumuz merak ediyorum ,çatı muayenesi edecek baya bi endiseliyim 😞
Liva2018 silla hiç endişelenmeyin lütfen 2 kere yaptı doktorum bana pazartesi tekrardan yapıcak hatta derin bir nefes alıp kendinizi kasmayın sakın 5-10 saniye sürüyor zaten rahat olun siz 🙏
Keriminmutluannesi 37 haftalıkken bende de vardı malesef geceleri sancıyla uyanırdım, kontrola gittiğimde suyumun bittiğini öyrendik ve acil sezaryene alındım:(