Habibe1907 bence de öyle özeller de zaman kaybetmek uğraşmak istemedikleri için hep sezeryan yaptırıyorlar, ben de normal doğum istiyorum ama benim doktorum da yanı hep sezeryan yapıyor şuan 27 haftalığız, normal yaptırması için ısrarcı olacağım ben de , tabii aksi bir durum oluşmazsa.