Merhaba lar
Arkadslar benm hgb 8 cikmis biliuorum.baya dusuk ama akdeniz anemisi tasiyicisiyim bu en basindna beri bole dr kan takvisyesi yapilir demisti etkisi olur mu yani suan 35.haftadayim ve doguma 3 haftam var bilmiyorum.moralim.bozuldu.sezeryan dogum.olcsk onerileriniz varmi bu durumda olupta dogumu zor gecen felan varmi yani cok.kafam.karisik.