Merhaba 35+5 günlük gebeyim, doğumum nasipse 18 temmuz gözüküyor, ilk gebeligim. Doğum tam bayram haftası. Sorum şu, ilk doğumunu yapan anneler bebekler genelde kaç günlük dogiyolar, bayram haftası doğarsa hastanede çok personel olmaz diye korkuyorum. Napayim ki bayrama denk gelmesin bebiş 🙈