Tugce1910 Bugün tam 34 haftalık olduk sabahtan hastaneye gidip kan verdim sonra nst girdim sancı çıktı böyle bir durum yaşadınız mı
merveklyc Tugce1910 Kaç çıktı sancıların canım 33+6 yım benim de çıktı yalancı sancılar olabilir çok dikkat et bol su iç dinlen artarsa gel dedi eve yolladı doktor
bircivcivannesi Tugce1910 canım 34+2 bugün kontrole gelmiştim nst dr sancım çıktı doktor açılma var mı diye kontrol etti dun beyaz bı akintim gelmişti yoğun nişanmiş, yatisim yapıldı şu an erken doğumu engellemek için ilaç vs veriliyor yarın taburcu olurum ins 😥
Cansu_okan Cnm ben hergün sancı çekiyorum 20 haftalıkta başladı sancılar nst çıkmaya 34+3 haftadayım hala var erken doğum olduğu için hergün sancılı günümüz ❤️