Umudumsuun Allah aşkına bir benmi böyleyim😭😭 hqni geçiyorduu 3. Aydan sonraa evden bile çıkamıyorum halsizlik baş ağrısı kusma devam ediyor😭
shinemuu Umudumsuun Benim 4. Ayda azalmaya başladı tamamen bitmesi 5. Ayı buldu. 7 aylık olduk şimdi de yanmalar başladı. Kişiden kişiye değişiyor.
Seymamuge Umudumsuun bende öyleydim.. 26. Haftada ilaci bırakabildim anca. Kapıya adım atmıyordum birden kusmaya başlarım diye 🤦🏽♀️ 21 den sonra azalmaya başladı
Umudumsuun Ayceycev bana doktor ilaçta vermedi gğnde bir kez muhakkak kusuyorum ve hergun aynı saatte 😅
Yasemin_35 Ayceycev 16.haftamı doldurdum. Biraz hafifledi bulantılarım ama cesaret edip bırakamıyorum hala prilamı. Siz hala kullanıyorsunuz değil mi? Doktorunuzun bilgisi dahilinde mi?
Nesscan Benimde 20.haftadan sonra hafiflemişti şu an 25.haftadayım prilam almadıgım gün kusuyorum hala yediklerimden tam zevk alamıyorum sabredecegız sanırım mecbur🙏🏻
shinemuu Umudumsuun Kaçıncı haftadasınız blmgprum ama İsteseniz iyi olur bene başta içmedim günde 1-2 derken 5-6 yı buldu. Basınçtan damarlarım çatlamış. Kusarken kan geliyordu ve burnum kanamaya başlamıştı en son.
Leylosacl Umudumsuun benimde kız çok zor geçiyor ilk çocuğum erkekti çok kolaydı hamilelik hic bisey anlamadim ama bu mide bulantilari kusmalar halsizlik iştahsızlık hepsi var 69 la hamile kaldim şuan 67 kiloyum 2 kilo vermisim
Bjk_1903 Umudumsuun Umudumsuun 29 haftalık hamileyim benim hala kusmam ve midem yanmam devam ediyor ilaç İle duruyorum bide bogazımda balgam birikmeye başladı onu da atamıyorum attığım zaman kusuyorum geçmedi geçmiyor 😞 Allah yardımcımız olsun
Leylosacl Umudumsuun 😅 aslinda iyi bir yandan ilk grbeligimde 20 kilo aldım 65 le hamile kalmıştım 85le doğum yaptım
minikturta Umudumsuun ahhh ahhh 36 haftalık olacak nerdeyse hala kusma var hala bulantı var ek olarakta mide yanması eklendi 😭