Kızlar transfer olduğum günü saymazsak bugün 2.günümdeym, doktorum 5 gün yatacaksın dedi ama tabi lavaboya yemeğe falan kalkıyorum ama bugün ateş basıyo ağzım dilim kuruyor su içsem de geçmiyor, kalkıp oturmak istiyorum sadece 5 dk oturup geri yatıyorum çok sıkıldım yata yata hasta olcam nerdeyse oturmanın bi zararı olmaz değil mi kalktığımda 1 saat falan otursam bişey olur mu zaten iş falan yapmıyorm, ama şunu fark ettim biraz fazla ayakta durduğumda sağ bacağıma ağrı giriyor, kasığımda da batma oluyor, nette bu kasıkta ağrısı ilk günler normal yazıyo ilaçların etkisinden ve az bişey ara ara yumurtlama döneminde ki gibi akıntım da var böyle durumlar normal mi, ha bide kızlar 1 hafta olduğunda dışarı çıksam zararı olur mu?