SevgiTuracanlolu canım sancıların geldıgınde suya koyuyosun el 🤚 gibi 5 parmak seklıne benzıyo suya koyduktan sonra bıldıgın bütün duaları oluyosun ve o yavaş yavaş açılmaya baslıyo o açıldıkça senın rahmınde açılıyo o Sudan da bi iki yudum ıcebılırsen ıcıyosun Doğum yaptıktan sonra Sudan cıkartıyosun tekrar eski halıne gelıyo senın rahmınde daha çabuk toparlanıyor su an benım sancım var koydum suya beklıyorum yavaş yavaş açılıyo ınsallah doğumum da kolay olur bi çok kişi yazmıştı gerçekten etkısını gören çok ınanarak yaparsan tabi🙂aktarlarda satılıyor bulamazsan Mekke’den getırtebılıyorsan getırt ben bulamadım Mekke’den getırttım