Kubra_K Gebeliğin ilk haftalarında gebelik kaydı için sağlık ocağından aradılar gittim bilgilerimi verdim 17 haziranda tam 17 haftalık oluyodu o gün gel ilk doz asını yapalım dediler tamam dedim.. sonra bir iki arkadaşla konuştum kimilerine aşıyı önce vurmadan kalbini dinletmişler kimilerine bebeği hissediyomusun diye sormuşlar bende ikisi de yok.. sağlık ocağı biz kalp dinlemiyoruz zaten duyulmaz küçük haftasi dedi.. eşimde dedi ki yarın muayene gidelim bebeğimizi görelim içimiz rahat etsin öyle aşı ol.. aradım hemşireyi ben bir iki gün sonra gelsem olur mu dedim tamam ama 18. haftayı aşmasın dedi..Bugün doktora gittim muayeneye hersey yolunda aşımı olabilir miyim dedim daha erken 1 ay sonra ol dedi.. Nerden baksan 21 22 haftalık oluyo geç mi erken mi bilemedim 🤦♀️doktor başka sağlık ocağı başka şeyler söyledi sizler ne zaman vurundunuz ilk dozu? Içim doktora uy diyo ama kafam karıştı
mcansu Kubra_K beni de aradılar sağlık ocağından ilk gittiğimde tansiyon boy kilo doktorun yaptığı kan tahlillerine baktılar. Tetanoz aşısı için de 20. haftada ilk doz 4 hafta sonra ikinci doz olacak ben yine aşıdan önce ararım dedi.
Sabi_yagmur Kubra_K bende 26+5 bende olmadım aşı bu gün doktora gittim yaptırmak gerekiyordu yaptır dedi şimdi düşünüyorum acaba çok mu geç yaptırmasam olurmu
merveklyc Kubra_K Kalp atışını dinledi benim vurmadan önce. İlk dozu 24 de ikinciyi 29 da vurundum. Herkes farklı farklı haftalarda vurunmuş sanırım sorun olmuyor 🙂
kirpapatyasiii Kubra_K ben aşı olmadım ama kayıt açarken 20 haftaya denk gelen zamanda randevu vermişti o zaman aşı demişti. Benim bildiğim 20 haftada ilk doz vuruluyor. Ama tabiki hemşire daha iyi bilir sonuçta sağlık çalışanı. Hemşirenin ara söyle doktorum bu haftaları söyledi ben o zaman olacağım diye onlar ayarlıyor. Ben gidemediğim için olmadım eşim kağıt imzalayacak size de öyle yapabilir
Kubra_K mcansu Bana da 17 de gel dedi işte ama ne kalp dinliyolarmis ne başka bişey ne yapsam bilemedim sizi de 20 de çağrışımlarına gore normal olan o haftalar demek ki😊
yildiz_07 Kubra_K bende 17 18 haftalıkken oldum ilk dozu asiyi vurduktan sonra da tansiyona falan baktı bebeğin kalp atışını da dinletti küçük bir cihazla dinliyorlar bir de söyle düşün Allah korusun en basitinden çivi vs. Batsa sıkıntıya giricek çocuk o yüzden önlemini al derim her sağlık ocağında o dediğim cihaz oluyor dinliyorlar kalp atışını
Kubra_K kirpapatyasiii valla canım hakkarideyim imkanlarim kisitli o kadar söyleyeyim 🤦♀️hepsi başka bişey diyo
busican Haftada vuruldum ikinci doz vurulmıycam hamile kalmadan önce tetanoz aşısı olmuştum ikinciye gerek kalmaz yeterli dedi ebe ben de sizin için de bi sorun olmıycaktır
Purpura26 Kubra_K 19. Haftamda oldum ilk dozumu 1 ay sonra da 2.yi oldum. Aile hekiminde kalbini hiç dinletmedi bana gerek yok zaten düzenli olarak hastaneye gidip geliyoruz.
Kubra_K Purpura26 valla canım hakkarideyim devlet hastanesine mecburum özel olsa durmam giderim ama devlette duzenli muayene olamıyorum 4 yada 5 haftada bir gidiyorum uzun zamandır bebeği gormediğim için görüp vurulmak istedim ama herkese nerdeyse 20.haftalarda vurulmuş bende öyle yapayım🥰
melegim_ve_ben Kubra_K 19.haftada vuralabilirsin artık ilk dozu demişti sağlık ocağı.Ben 20 de yaptırdım .
Nurhan47 Kubra_K ben ilk dozu 21 haftalıkken oldum ikinci dozuda dün yani 25+5 ken oldum doktorumun bana dedıgı 20 haftadan erken olursan dusuk riski var dedi bende doktorumu dinledim cok sukur bir sorun yasamadım
Kubra_K Nurhan47 yaa allah korusun bi kaybim var zaten rabbim göstermesin😔bende 21 de falan olayım madem🥰♥️
ozge_sblr Kubra_K canım bana da 17 haftalıkken çağırmıştı ebem gittiğimde 20 olsun gel dedi başka bir ebe kalp atışını dinleyeceğiz 20 den sonra duyulur dedikler. 20. Haftamda bayram haftasıydı gidemedim 21 de gittim ilk dozumu oldum kan idrar tahlili yapıldı. Ebem kalp atışını dinledi. Dün de 2. Dozumu oldum ve şuan da bebek 25+5 haftalık. Ama bak bizim bebek önden gidiyor. Yani ilk dozu 23 haftalıkken 2. Dozu 27 haftalıkken yaptırmış oldum. Bir sıkıntı da olmadı. Ay sonuna da kontrolüm var sağlık ocağında kanıma felan bakacaklar ebe yine kalbini dinleyecek. Doğumdan sonrada 3. Dozu yapıyorlarmış.
Kubra_K ozge_sblr herkes öyle yapmış benimkinde sorun var demek ki sagolasin canım allah razı olsun inşallah sağlıcakla al yavrunu kucağına ♥️🥰
Mollier Şuan sağlık ocaklarının iş yükü çok arttı.korona aşıları artık sağlık ocaklarında da yapılıyor.Aşıyı ben de yaptırdım kalp dinletme vs olmadı.zaten cihazları çok basit,kalp atışını net duyamama gibi ihtimaller oluyor.strese sokabilir sizi
Purpura26 Kubra_K Bende devlete gidiyorum canım. O haftalarda zaten 4 haftada bir çağırıyor. doktor. Özele gitsen de öyle çağırıyorar.Hareketlerini de hissetmeye başlarsın 1 2 hafta içinde