Merhaba anneler. 36+5 haftalik hamileyim. Son son 1 aydır bebeğimin üst bacak ölçümü kısa cikiyor. 2 hafta önceki ölçümde 1 hafta geri cikti. Gecen hafta hic kisa cikmadi tam günündeydi. Bugün kontrole gittim 2 hafta kadar geri cikti yine. Ben 158cm eşim 170 kisayiz yani. Genetik olabilecegini biliyorum. Doktor da bugün minyon bir bebişin olacak dedi.Ama her gittiğimde bu kisalikla karşılaşmak canımı sıkıyor. Doktora sordugumda sıkıntı yok dedi ama ister istemez moralim bozuluyor. 2li testte veya detaylı ultrasonda hic sorun çıkmadı. Yine de içim acaba birsey mi var diye rahat etmiyor. Böyle birseyle karşılasan var mı bosuna kendimi mi üzüyorum. Yoksa cidden bir sorun olabilir mi🙁