Nurgullmom Çok şükür bir sorun yokmuş dün akşam ozel hastanede acile gittik şansımıza kadın doğum doktoru da doğum için gelmiş hemen doktorla konuştum durumu anlattım idrar tahlili istedi enfeksiyondan mı diye ultrasonda baktı nst çekti kasılma olduğu için öyle ölüyormuş istirahat etmem gerektiğini söyledi 30.haftadan sonra böyle ölüyormuş