Sarew bende çok korkuyordum hatta okuduğum hikâyelerde hep dokunuldugu hissediliyor acı hissedilmiyor diye okudum gerçekten öyle ama aşırı derecede bir hissiyat olmuyor ignede hiç canım acımadı ki iğneyi yaparken biraz uğraştılar 2 3 kere denediler ona rağmen canım acımadı hiç