Papatya5688 Kizlar bogazlarim şişmiş böyle yutkundugumda agriyo 17 gün oldu dogum yapali bebegimi birakip doktorada gidemiyoruma acaba aferin icsem sütüme bebeğe bisey olurmu yardimci olurmusunuz lütfen
zehranurr Papatya5688 hiç olmazsa bir eczane ile görüşseniz iyi olur, ya da arayabilirsiniz daha iyi bilirler
Elcnbykckr Papatya5688 malesef sadece parasantemol içeren ilaçlar icebiliyorsunuz hamilelikte ki gibi. Oyüzden dediğinz ilacı icemezsiniz onun dışında şöyle bi Öner’im olabilir sütünü bebeğe 2gün yetecek kadar sağıp 2Gün istediğiniz ilacı içebilirsiniz ama emzirmeden
Bsmlh Papatya5688 içemezsin cnm bende aynı oldum muayne oldum parol al dedi ama ben bir şey onereyım sana dünde ⅔ bardak iç suya yeşil elma kabuğu koy içine 6/7 karanfil sonra az ıhlamur 1 tane limon bir tutam nane kuru olur bir taşım kaynat bardağa koy içine az bal ve çubuk tarçın hemen geçer