aysnozkn2 Elcnbykckr en iyisi ayrıntılıyı beklemek sanırım ben öyle yapmıştım yine de bi kaç doktora daha gittim
Cicekkiz1 Elcnbykckr Allah gönlünüze göre versin inşallah. Hayırlı evlat olsun. Bize 12 de erkek 16 ve 21 de kız dediler. Erken haftalarda yapılan tahminlerde yanılma olabiliyor.
miniginannesi3 Cicekkiz1 bunada bakar misiniz rica etsem https://linksharing.samsungcloud.com/x2obtAo5EuIr
Merveyurts12 Elcnbykckr benim ultrasonuda yükledim sizimkiyle aynı inşsllh gönlümüzden geçen olur bi ümit aynen 😂 21. Haftayı iple çekiyorum bugün 18 olduk tam
Ebrar3435 Elcnbykckr valla erkek dedi direk emin misiniz dedim detayli ultrosonda ileri de öğrenirsin ama erkek dedi sonrasında 3 doktor da kız dedi:)
Elcnbykckr Ebrar3435 yani baya Baya kesin erkek diyip sonra kızmı dediler 🙈 detaylı ultrasonda mı belli oldu
Ebrar3435 Elcnbykckr aynen canım detaylidan önce 16 haftalikta başka doktora gittim orda kız dedi sonra detaylıca gittim 23 haftalikken kız dendi (:
Merveyurts12 Elcnbykckr evet 12 de kıza benziyo demişti ama kesin değil dedi. 15 te kesin erkek dedi ultrasondada gösterdi byle net bi şekilde 😊 yanılmış olsa çok sevinirim ama sanmıyorum ya baya belli cihazlarda baya yeni oyüzden kordon felan sanmasıda çok zor değişsim isterim tabi bi oğlum var bide kız olsa güzel olur 😊
Esucu Buğün 15 haftalığız önce kız dedi bgün yönünü bize dönünce pipisini gördük😂😂 fotoğrafı ekledim https://resimyukle.io/r/22ha40V6xb
Didembyl Banada basta erkek dedi 12. Haftada 13. Haftada kız dedi artk bilmiyorumm degisirmi sizce neye benziyo https://resimyukle.io/r/XJ0XWRBLZv
Mirages Bana 11+3′te kıza benziyor dedi doktor. Zeynep Kâmil hastanesine gittim. Herhalde aletleri sağlamdır değil mi anneler? Bir de etli butlu olduk iyice😂 Kız ya değişmez gibi geldi, şimdi bunları okuyunca mı acaba dedim😱
Merveyurts12 Mirages çok erken ve zeynep kamikde iyi bi doktora denk gelmediysen kesin olarak kız diye ümitlenme bence ben ilk çocuğumda 2li test için gitmiştim erkek bi doktor senin rahmin ters mi dedi bana çocuğu göremedi sırf özele para vermemek için gitmiştim oraya neye uğradığımı şaşırdım ertesi gün kendi doktoruma gidene kadar neler yaşadım Allah biliyor çok şükür hiç bi sıkıntı yoktu zaten o aya kadarda bi sıkıntı yoktu o doktor oyle dedi bende anlamadım bu zamana kadar kendi doktorum oyle bişey demedi ters rahim diye nasıl bi anda oyle oldu anlamamıştım beceremeyip sallıyorlar ama istediğin kadar iyi yere git erken daha 14 haftada netleşir genelde benimde o haftada kıza benziyo dedi 3 hafta sonra net erkek dedi
Elcnbykckr Mirages bence dediklerine inanmayın banada 12de Kıza benziyor dediler 13te erkek dediler kesin
Elcnbykckr Ebrar3435 insallah benimkide sizinki gibi bir yanılgı olur ama ultrason kağıdı böyle olunca cokta ihtimalimiz yok gibi düsünüyorum artık
Elcnbykckr Merveyurts12 evet banada 12de Kıza benziyor dedi 13te erkek kesin dedi bu ultrason kağıdını verdi şimdi 16.haftamda gidicem bakalım ne dicek kız olsun cok isterim oğlum var bitane ama tabi nasip hersey
Mirages Merveyurts12 bana 11. Haftada tahminde bulununca dedim herhalde emin. Bu arada size çok geçmiş olsun🙏🏻