Atlasr Bugün kayınvalideme gelirken hamile olduğumu unutup otobüse doğru koştum biraz 13 haftalık gebeyim sol kasığımda bir ağrı var sanki biri bıçak saplıyor gibi neden olur sizce yardımcı olabilir misiniz yaşayan oldu mu böyle bir durum
marbling10 Atlasr ben de servise koşmuştum da bir sıkıntı yaşamamıştım yine de bi acile gidin isterseniz burada kimse bilemez. Bebekle ilgili bir şey değil dese bile riske atmasanız iyi olur. Geçmiş olsun
ShabnamNasirova Atlasr canim bebeyin sol yumurtalikdami sag yumurtalikdami? Ona gorede bazen agrilar oluyo bebeyin belki sol yumurtalikda oyuzden agri veriyor
Atlasr marbling10 teşekkür ediyorum eşimi bekliyorum gelsin gidicez ama ben biraz evhamlı olduğumdan maalesef korkuyorum
marbling10 Atlasr korkmayın bir şey yoktur inşallah. Geçen hafta sol kasıkta ağrı vardı acile gittim bir şey yok dedi tahlil yaptı içim rahatladı
ShabnamNasirova Atlasr sol yumurtalikda oldugu icindir canim ama bebek oyle hemen hemen dusmez saglikli bebekse hic birwey olmaz canim istirahet et canim dinlen kac haftasindasin?
ShabnamNasirova Atlasr cok sukur canim merak etme bebeye zadet kolay kolay bisey olmuyo Allah nasib etmisde onu korur saglikli bebekse hic bir sey olmaz inshAllah merak etme