ilknuryuce Yagmur06 Allah kurtarsın sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ama doğumdan sonrada vaktin olursa yazarsan mutlu olurum ayakların geçti mi geçmedi mi diye
ilknuryuce BuFi2012 benimkiler yuvarlaklaştılar iyice az kaldı ama inşallah geçicek diye düşünüyorum çok kafama taktım bende bu konuyu hiç bir şey olmuyor giyemiyorum ne terlik ne ayakkabı Allahım kurtarsın inşallah sağ salim
BuFi2012 ilknuryuce inşaAllah canım. Bende ayakkabı giyemiyorum 2-3 aydır nerdeyse. Sandalet giyiyorum