MedaM ay benim de psikolojim bozuldu artık koca gün yatıyorum sinirden gelmiyor diye 😂 39+1 olduk ne sancı var ne nişan ne ağrı hiçbir belirti yok sadece gece yatarken sağdan sola zor dönüyorum bebeğim daha kanala girmemiş biraz kilolu da kendileri ama doktor 42ye kadar bekleyeceğiz dedi 😒😒 bulunduğum ilde özel hastane yok eşimin izni olsa valla hiç düşünmeden başka ile özele gidip sezaryen olacağım 😂😂 bir de ben devlete gidiyorum diye doğum anına kadar çatı muayenesi de yapmıyorlar belki de boşa bekliyorum şu an 😒😒