Esra06 ebebek in tüm ürünlerini severek kullanıyorum Canım deterjanını çok beğendim ıslak mendili de güzel ama bezin emiciliği çok iyi sayılmaz genel anlamda memnunum 3 yaşındaki kızımı hep ebebekten aldığım ürünlerle büyüttüm yeme içme giyim aklına ne gelirse ve çok memnunum ilgililer de ben tavsiye ederim