ElifAkaln ya aslında kötü anlamda öyle düsünmüyordur bence öncelikle sağlık diliyoruz hepimiz ama tabiki insanın gönlünü birini daha cok isteyebiliyor. Mesela benim 3yasında oğlum var 2.ye hamileyim kız olsun çok isterim ama sanırım bu da erkek üzülmek değil ama tabiki insan herzaman olmayanı istiyor sanırım ☺️☺️