Geçmiş olsun öncelikle . İlk gebeliğimde bende yasadım tansiyonum 16 lara cıkınca sezeryana alındım , fazlaca ödem vardı elim yüzüm ayaklarım özellikle , idrar da köpük köpük, baş ağrısı , idrar da protein . Hastanede ilaclar serumlar verildi belli bir süre düşüp sonra tekrar yüksekte sabitlenince sezeryana girdim karnımda bebişimde 1 ay geriden geliyordu 35. Haftada doğum yapmıstım . Tek doktorla kalma bence kesinlikle ikinciye git derim