Hsrt1 10+5 haftaligim. Yarim saat önce çok yogun kahverengi kanama geldi. Acile gittim doktorumu aradilar prolutan igne ve progestan yazdi. yarin sabah kontrol icin cagirdi. Daha once boyle bi problem yasayan oldumu? Cok korkuyorummm. Bana dua edin.
cerentskn Hsrt1 canım ben yaşadım hiç korkma Allah’ın izniyle iğneler zaten düşük önleyici sürekli dinlen hiç kalkmamaya özen göster ben öyle atlattım canım şükür 13 haftalığız 🤲🏻🥰
Filiz1 Hsrt1 ben geçen hafta yaşadım ilk kanamayı progestan fitil olarak kullanıyordum zaten acildeki doktor o ilaca devam et dedi ve dün tekrar yaşadım bu defa progestanın iğne verdi bugün acile gidip iğneyi olucam şuan 11+5 oldum
merveklyc Hsrt1 Hamileliğin ilk dönemi çoğu kadın yaşıyor benim de olmuştu aynı ilaçları kullandım 34 haftalık olduk korkma canım bişey olmaz Allah’ın izniyle dinlen bol bol 🤲🌸
Elcnbykckr Hsrt1 canım aynısını 2gün önce yaşadım hem kahve akıntı hem kırmızı geldi bi kez 13haftayız progestan içiyorum hiç bir sebebi yokmuş muanede öyle dedi doktor rahim büyüyor yukarı çıkıyor oyüzden dedi
Hsrt1 Gulnurr var canim. Ama doktor kan uyusmazligi ignesi yaptirmadi. Sadece bu iki ilaci verdi. Yarin sabah muayneye gel dedi
Hsrt1 cerentskn canim kac gun sürdü. Cok yogun gelince cok korktum. Ayrica karninda sancida olmusmuydu?
cerentskn Hsrt1 olmuştu canım bana iğneleri yaptı sonra Progestan verdi yavaş yavaş geçti zaten benimle aynı şeyleri yaşıyorsun korkma sadece bol bol dinlenmen lazım bu haftalar çok riskli ihtiyacın olmadan kalkma
Gulnurr Hsrt1 bendede kahverengi kanama oldu hemen 12. Haftamda kan uyuşmazlığı iğnesini olmuştum progestan vermişti bide
cerentskn Filiz1 aynen canım sende dikkat et kalkma bende yaşadım aynı şeyleri dinlenip atlatmanız gerekiyor sonrasında rahat edersiniz inşallah 🤲🏻🥰
Hsrt1 Filiz1 ben hic birsey kullanmiyordum.hersey simdiye kadar cok iyi gidiyordu bu aksama kadar. Umarim birsey olmaz sanada banada canim
Hsrt1 cerentskn cok tesekkur ederim canim. Yok kalkmam yerimden. Zaten hic birsey sekilde ev isiyle alakali birsey yapmiyorum surekli yatiyorum. Simdi hic kalkmam.
Filiz1 cerentskn insallah ya bende hiç bir iş yapmıyorum sürekli uzanıp dinleniyorum Rabbim evlatlarımızı korusun ve sağlıklı sıhhatle kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏
cerentskn Hsrt1 kesinlikle canım hiçbirşey yapma atlatırsın Allah’ın izniyle 2 hafta dinlen zor günler geçecek inşallah stres yapma 🤲🏻
cerentskn İlk gebeliğimde de bana söylemişlerdi kalkma yapma diye dinlemedim birde doktor önemli tabi progestan vermemişti iğne de yapmamıştı kahverengi sonra kanamaya çevirmişti Allahım esirgesin 🤲🏻