Merhaba anneler bugün oğlumu kucağıma aldım çok şükür🤲 spinal sezeryandı planlı 38+6 dım Sabah 7de geldim 8buçukta ameliyathaneye aldılar beni hemşireler o kadar iyi o kadar yardımcı oluyolar ki. Ameliyathaneye girdim biraz gerildim açıkçası ben nereye gidiyorum dedim. Ama hemşire bana bebeğime odaklanmam gerektiğini söyledi. Anestezi uzmanı geldi adım adım bana ne yaptığını anlattı muayene ediyorum baticon sürüyorum iğneni yapıcam canın yanabilir dedi ve yaptı ben çok acımadım zaten küçücük bir iğne ilacı verdi verir vermez bacaklarım sıcacık oldu ve uyuştu odun gibi olmuştu bacaklarım sondamı taktılar önüme perde koydular ve sordular bişeyler koyarak karnıma hissediyomusun diye kesinlkle hiç bişey hissetmedim çekişmeleri hissediyosunuz ama kötü değil bebeğinizi çıkardıkları için o öyle bir an oluyo ki bir de baktım bebeğimi gösterdiler yanıma yanağıma koydular ağladım çok o kadsr güzel bir an ki sakın korkmayın herşeyin sonında bebeğinizi görüyosunuz🥰🥰🥰