Kakulimmm burda yazılanlara göre iyi ya da kötü hissetmeyin bence, bir doktora götürün. Otizm dısında da rahatsızlıklar var, hiperaktif olabilir, sosyallik sevmiyor olabilir, konusma anlama sıkıntısı olabilir ya da hiç bişi yoktur inatçı bir cocuktur:) götürün aklınızda kalmasın. Ben bir anne olarak böyle bir seyden süphelendigim an bir dk durmam.