Kızlar merhaba. Ben şuan tam 14+6 haftalık hamileyim. 2li tarama testinde (12+4) doktorum %90 kız dedi. Tam bir hafta sonra kontrolde ise %99 kız eminim bacak arası boş dedi hatta bana da gösterdi. Bugün devlet hastanesine gittim perinatolojiye randevu almak için ultrason ile baktı, emin değilim cinsiyet göremedim ama erkeğe benziyor dedi. Doktorum kız dedi ama dedim, o zaman kızdır ben göremedim erkeğe benzettim dedi. %99 görüp eminim dedikten sonra yanılma payı var mı? Anlayanlar fotoğrafa bakabilir mi??

@Gulsen4224