Seross10 ben yaşamadım ama burada okuduğum kadarıyla geç döllenme olanlar da ileriki haftalarda haftasını yakalıyormuş, zaten bildiğim kadarıyla bir iki hafta geriden gelmesi ciddi bir sorun olarak görülmüyor. Zaten bebeğiniz sağlıklıymış maşallah siz de içinizi ferah tutun belki doktorunuz daha büyük olduğunu söyleyecektir. Cihazdan cihaza fark edebiliyor