Esen01 2 bucuk saat yol geldim birde gidcem inşallah cocuguma bsy olmamstr böyle seyahat eden var mi baska 🙄
2melekannesi_ Esen01 o haftalarda 10 saat otobüs yolculuğu yaptım hamdolsun sıkıntı olmadı riskli gebe değilseniz korkmayın Allahın izniyle bişey olmamıştır
BorasMom Esen01 kötü düşünmeyin bişey olmaz banada hamile iken araba kullanmak zararlı diyorlardı 6 aylık oldu kullanıyorum yani doğumada sanırım sürücü koltuğunda gideceğim🙈
Esen01 Denizyildizii yol kötüydü bide insan hamileyken evhamli oluyor korktm daha uc aylik degil diye