Ya kızlar hepimizde oluyordur eminim arada böyle bi geliyo ya kötü bişey olursa diye bebeğimi kaybetmekten çok korkuyorum önceden kaybım var onla da alakalı tabi böyle 30lu haftaları hiç göremicekmişim gibi sanki hep bişey olcakmış gibi. Böyle zamanlarda sakinleşmek için napıyosunuz? Dua ediyorum okuyabilirsem Kuran okuyorum güzel pozitif düşünceleri sesli şekilde söylüyorum karnımı okşuyorum falan ama bazen çok zor sakinliyorum napmak lazım nasıl geçecek bu korkular ☹️☹️