Nurssss hiç öyle düşünme benim bayadır öyle doktor dogarsa yasamaz diye diye bu haftalara kadar geldim yerinde duruyo şükür yardımcı olanım da yok her işimi kendim yapıyorum ama bişey olmadi dikkat ediyorum beslenmeue de dikkat etmeye çalışıyorum ki bebişim olurda doğarsa küçük olmasın diye siz elinizden geleni yapın doktora gitmeyi ihmal etmeyin gerisi Allahin takdiri zaten