duygu0693 Kızlar en yakın arkadaşım için yazıyorum haziranın 6’sında 42,6 çıkmıştı betası bugün 1266 çıkmış doktor düzensiz bir artış var demiş dış gebelik olabilirmış bu durumu yaşayıp sağlıklı bir gebelik yaşan var mı ?
Merveidareci Bir önceki gebeliğimde benim de öyleydi maalesef ben düşük yaptım umarım sizin bebeğiniz sağlıklıdır
ayssss1 Merhaba daha sonrasında nasıl bir süreç geçirdiniz banada doktor dış gebelik ihtimali var kürtaj olmam gerektiğini söyledi ilk gebeliğim