Uyumsuzzz sağlıklı bi gebelikse hiç bişi olmaz. İlk günden beri normal yaşantıma devam ediyorum. Hamileyim diye ekstra hiç bişi yapmadım. Çok şükür 30+3 deyim hiç bi sorun yaşamadım. Sadece artık zorlanmaya başladım eğilip kalkarken o kadar. Zorlanma dediğim de çabuk yoruluyorum nefes nefese kalıyorum. İçin rahat olsun, zaten riskli durumlarda doktor söylüyo.