Merhabalar 16 haftalık gebeyim ve kramp girer gibi kalça kemiğimin oradan ağrı giriyor ve hareket edemiyorum belli bir süre de tekrarlanıyor. Önceden böyle ağrım olmuyordu. Kilolu gebe kaldım ondan mı yoksa fıtık mı oldu korkmaya başladım. Sizde de olur muydu? Doktora gitmelimiyim ? 😔