elkacin Muse 8 temmuz Perşembe benim de randevum. Geçtiğimiz hafta çarşamba gittm, 2 hafta sonra gel karından bakalım daha garanti olur dedi ben de 8 temmuz a aldım randevuyu ☺️
elkacin Muse yok yok duymadım, o nedenle 2 hafta sonra çağırdı. Daha kese var. Alttan muayenede gördü onu da. Kalp atısını 8 temmuzda dinleyeceğiz nasip olursa
Muse Zumrutkb hamile kaldigimin4+1 de ögrendim test yapmistim. 4+4 kanamam oldu mecbur doktor alltan bakti keseyi gördü
Zumrutkb BMA- evet ilk gittiğimde gördü doktor. Basta göremedi ama sonra detaylı bakınca gördü. Bizi de korkuttu dış gebelik mi diye ama geç döllenme olmus 5 yerine 4 hastalıkmış o yüzden geç görülmüş.
H_myra1 Zumrutkb benimde geç döllenme ama 2 hafta yani ben 11 diye gittim 9 haftalık mış doktorda bakıyor bakıyor eminmisin 11 diye son adet tarihine göre öyle sonra usg den baktı 9 haftalık bu dedi 😅
Semanurozgan Muse benimde ya Ocak sonu ya Şubat başı benim hesaplamama göre hayırlısı ile gelsin bebisler inşallah 🤲