Enfeksiyon olabilir tahlil verin baksın doktorunuz başında önlem alın ben antibiyotikde kullandım fitilde kullanıyorum başında geç kaldım sanırım akıntım bir türlü geçmiyor birde kasıklara sancı yapar mı enfeksiyon durup dururken birden sancı girdi anlamadım🥺