gulsahalp Kızım olacak ilk gebelik ve çizgim oluştu 🙃 ilk gördüğüm de biraz garip oldum üzüldüm gibii.. şimdi önemsemiyorum koca göbek olunca, çatlak olmasın yeter 🙄😁
Vera_vera gulsahalp kaç haftalıksınız bende çatlak yok diye seviniyordum 33 haftalığa girdim çatladım🤦🏻♀️
gulsahalp Vera_vera 32 olduk daha yok 🧿😢 hiç istemiyorum ve her gözümü açtığım gibi yağlanıyorum tv izlerken yağlanıyorum at kılı fırçasıyla bacaklarımı tarıyorum akşam oluyor yine kremler bu kadar kreme de çatlarsa ne yapayım ben😩 yolculuk yapıyoruz eşim araç kullanıyor ben önde her yerimi yağlıyorum düşün aklıma geldikçe ve 3 lt en az su 🌸 yakın zamanda harcama yaptığım tek şey yağ ve kremler hayatımda bu kadar krem almamışımdır
Selver90 Ilayda08 ilk oğlumda olmuştu şimdiki oğlumda yok niye yok olucakmi olmicakmi diye merak ediyorum ne alakaysa sanki olsa ne olmasa ne😁
poyrazinannesi3547 Duyduğum kadarıyla aslında hep olan bi çizgiymiş ve hamilelikte hormonlardan dolayı belli bi aydan sonra belirginleşirmiş ve esmer tenli kadınlarda daha fazla belli olurmuş ben 11 haftalık hamileyim daha oluşmadı erken diye sanırım
Vera_vera gulsahalp ay inşallah olmaz bende yağlayıp durdum kendimi ama gitti bi kere daha fazla çatlamiyim diye devam ediyorum şu an 😂
Berfin3 Ilayda08 ben erkege hamileyim cizgim var. Kiz erkek diye degil yapimizla alakali biseydir o diye düşünüyorum