Banuka supermommm tebrik ederim şimdiden.Ben de bugün test yaptım ve pozitif çıktı 4+5 haftalık görünüyor kan testi yaptırdım ardından.Ve benim de 2 düşüğüm olmuştu kan pıhtılaşması çıktı 2 genimde.pazartesi doktora gidicem siz de gidin mutlaka
supermommm Banuka aynı canım benimde öyle aspirin kullanıyorum şuanda Hamile kaldığını farkedşnce hemen gel demişti işte pazartesi gideceğim
Zehra0407 supermommm 17 gün derken yumrtlamadan 17 gün sonra mi? Bende o şekilde beklemedeyim de 😊peki siz kaçıncı günde yaptınız tam olarak. Bende çok sabırsızlanıyorum yapmak için henüz 5 gün geçti daha 😔Bu arada hayırlı olsun inşallah 🥰
supermommm Zehra0407 saol kuzum evet yumurtlamadan 17 gün sonra test yap demişlerdi ben 11 gün yaptım negatif ti 13. Gün silik çizgi çıktı işte canım inşallah rabbim isteyen herkese versin
Cennet-polat supermommm var bir çizgi bende gördüm kan verin ama hafta sonu ya eşinizden habersiz nasıl olcak ki
supermommm Cennet-polat bugün tekrar evde test yapacağım eger varsa yarın sürpriz yaparım pazartesi gider kan veririm csnım
Morvy supermommm bence nolur nolmaz yarın bişey uydurup acile gidin kesinleşsin zaten hemen çıkar sonucu🌸☺️
supermommm Gzmkk Allah kız seni valla ben de çocuk konusunu bahsediyorum nereden çıktı bu şimdi durup dururken falan diyo şüphelenecek diye konuşmuyorum 😂
Esracil27 supermommm cnm seni üzmek istemiyorum. Ama yok gibi görünüyor sen yinede babaya supriz yapmadan bi kan ver sağlık ocaginda
supermommm Tes eczaneye gidiyorum canım almaya ama evde ovilasyon testi vardı onu yaptım ve yumurtlama günü gibi çizgiler netti