Duyguuuu Off niye böyle şeyler hamileyken oluyor. Sokak köpeği yoldan geçerken hepimizle oynamak istedi bacağa falan sariliyor zıplıyor benimde şansıma popomu dişledi oda sıyırmış ama yinede azcik kanamış gibi küçücük bir sıyrık. Hamileyken aşının bir zararı olur mu acaba 😐😔 bide benim ilk ısırılmam değil yani iki kere daha isirildim ve kuduz aşısı tetanoz oldum yine yaparlar mı ki? Bilgisi olan varsa yazsın teşekkürler şimdiden
Cakil01 Dişleri direk teninize temas etmediyse sorun olabileceğini sanmıyorum. Köpek küpeli miydi? Ya da ağızdaki salya durumu nasıldı?
Duyguuuu Cakil01 ah canım karanlıkta nasıl uzaklastigimi bilemedim allahtan iki delikanlı dikkatini dağıttı köpeğinde bizi bıraktı. Yanı hiç birşey göremedim.
Cakil01 Duyguuuu Hımm🙄 yani tene tam temas yok ama içim rahat etsin diyorsan doktoruna yada sağlık ocağına bi tlf ile sor derim 🤦🏼♀️