Kızlar 34+0 dayım, 32. Haftamda kontrolde bebegin başı aşagıdaydı soğum pozisyonu almıştı fakat dünden beri tekmeleri aşagıdan hissediyordum sanki yine dönmüş ve başı yukarda gibi. Buna biraz moralim bozuldu ama cok sorun etmedim.
Bugün de bebegin hareketlerinde ciddi azalma var, gereksiz evham yapmak istemiyorum ama her zaman hareketli oldugu pozisyon ve saatleri takip ettim ama hareketlenmedigini görüyorum.
Ne yapmalıyım? Doktora gitmeli miyim